Celkem 405 článků v 28 rubrikách.
Vyberte rubriku:

Pohled zblízka na zajímavá místa, zajímavé produkty či služby. Recenze, návody, tipy, postřehy a mnoho dalšího. To je Drobnohled.cz

Nadváha už vás nemusí trápit, je tu bezbolestná liposukce

Koho z nás netrápí nějaké to kilo navíc. Někdy je jich více, někdy méně, ne vždy však pomáhají diety a cvičení. Klasická liposukce je drahá a velmi bolestivá. Co s tím?

Řešení je možná jednodušší, než by se dalo čekat. Existují totiž metody, které vám odstraní přebytečná kila, aniž by vám zároveň vysály vaší peněženku a zároveň to je úplně bezbolestné. Jedná se o neinvazivní liposukci 3. generace, která efektivně odstraní vaše nadbytečné tukové polštářky.

Neinvazivní, bezbolestná liposukce má oproti té klasické, kdy se tuky odsávají, několik výhod. Je to především ona několikrát zmíněná absence bolesti, které je dosaženo úplně jinou metodou zbavování se tuku. Je vhodná pro ženy i pro muže a navíc i pro všechny věkové kategorie (od 18 do 75 let). Skvělé také je, že po tomto zákroku není potřeba žádná rekonvalescence, takže návrat do každodenního života je velmi rychlý.

Náš tip: Bezbolestná liposukce

Jak takové bezbolestné odstranění tuku funguje? Jedná se o liposukci ultrazvukem, to znamená, že není potřeba zasahovat nijak do vašeho těla jako u klasické liposukce. Ultrazvuk narušuje a ničí tukovou tkáň, jejíž zbytky jsou pak odvedeny pomocí lymfatického oběhu člověka. Díky této metodě je možné velmi přesné zacílení na jednotlivé partie těla.

Dalším způsobem je kavitační liposukce, která funguje na bázi nízkofrekvenčního ultrazvuku spojeného s vakuem. Pomocí této metody se tuk odstraňuje daleko bezpečněji než u invazivní metody odstraňování tuku a také je pro organismus mnohem méně zátěžová. Může mít dokonce pozitivní vliv na metabolismus a rychlejší spalování tuku.

Pokud se tedy chcete zbavit svých kil navíc, zapomeňte na skalpel a rozhodně vyzkoušejte bezbolestnou liposukci.

Přidáno 28.09.2010
Přečteno 2910 krát

Kreativní koutek na zahradě nebo jen místo odpočinku?

Kreativní

Hledáte novou sportovních aktivitu? Zkuste zumbu

Hledáte

Nejkrásnější dovolená nemusí být v zahraničí