Celkem 405 článků v 28 rubrikách.
Vyberte rubriku:

Pohled zblízka na zajímavá místa, zajímavé produkty či služby. Recenze, návody, tipy, postřehy a mnoho dalšího. To je Drobnohled.cz

Chraňte si své zdraví. Zvlášť v sychravém počasí

I když je pro někoho podzim nejkrásnějším obdobím roku, většinu z nás v této době neminou zdravotní problémy související s deštivým a vlhkým počasím. Chřipkové epidemie řádí a nachlazení se nevyhne snad nikdo. Ten, kdo vyvázne jen s rýmou a bolestí krku, vlastně vyhrál.

Jakýkoliv druh nachlazení bychom rozhodně neměli podceňovat. I banální rýma může mít dalekosáhlé důsledky. Určitě není třeba běžet s prvním kýchnutím nebo zakašláním k lékaři, existuje spousta podpůrných přípravků volně prodejných v lékárně, které dokážou v prvotní fázi nemoci organismu ulehčit. Pokud se však váš stav během několika, maximálně tří, dnů nezlepší, určitě k lékaři zajděte.

Jiná situace je, pokud máte pocit, že vás postihl zánět močových cest. Na ten trpí zejména ženy a onemocnění je to velmi nepříjemné. I když je také z nachlazení, pravděpodobně nebudete mít chuť ho řešit samoléčbou. Zvlášť pokud se v moči objeví krev, měli byste se co nejrychleji posadit do čekárny nejbližší urologie. Lékař vás podrobně vyšetří, většinou nasadí antibiotika a léčba je celkem rychlá, takže urologický problém relativně rychle vymizí. Pokud již máte s tímto onemocněním zkušenosti, trpíte na něj nebo se opakovaně z nějaké příčiny vrací, zkuste svůj problém prodiskutovat na webu. Pod vedením předního českého urologa MUDr. Viktora Vika zde vznikla speciální urologická poradna pro pacienty. Tento způsob konzultací ocení hlavně ti, kdo jsou stydlivější a citlivé téma močových cest raději nejprve prodiskutují anonymně.

I když internet může být zajímavým zdrojem informací, pokud vaše potíže jakéhokoliv druhu přetrvávají, určitě zaběhněte k lékaři. Pamatujte si, že zdraví máme všichni jen jedno a je důležité o něj pečovat.

Přidáno 11.11.2011
Přečteno 2021 krát

In od hlavy až k patě

In